Vitaminok és Ásványi anyagok

ELEGENDŐT FOGYASZTOK?

Egy kiegyensúlyozott étrend segít ellátni a
szervezetünket a létfontosságú vitaminokkal és ásványi anyagokkal, de nehéz lehet pusztán élelmiszereken keresztül fedezni a szervezet tápanyagszükségletét. A naponta alkalmazott vitamin és ásványi anyag pótlás segíthet biztosítani, hogy mindegyik tekintetében elérjük az ajánlott napi
mennyiséget, minden nap.

TEHÁT MIT KELLENE ENNED?

A legtöbb étel, amit a nap során fogyasztasz, biztosít valamilyen szintű vitamint és ásványi anyagot. A gyümölcsök, zöldségek és gabonák kifejezetten nagy mennyiségben tartalmaznak tápanyagokat. Az egyes
tápanyagokat különböző módokon használja fel testünk, és mivel mindannyian mások vagyunk,
így különböző mennyiségben kell bevinnünk bizonyos vitaminokat és ásványokat.
A spenót gazdag C- és E-vitaminokban, ami segít megvédeni a sejteket az oxidatív
stressztől. A foszfor és a kalcium – tejben, joghurtban és magvakban található – segít az egészséges csontozat támogatásában. A B-vitaminok segítenek a testnek az ételt energiává alakítani**, a K-vitamin pedig támogatja a csontok egészségét és elengedhetetlen a normál véralvadáshoz.

Mind a(z) 5 találat megjelenítése

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás